2011. november 30., szerda

Mazsolás pite

Hétvégén anyukám gesztenyés piskótatekercset sütött, amit nagyon-nagyon megkívántam, ezért kénytelen voltam kitalálni valami alternatívát, mert azt hittem nem bírok magammal, mikor megéreztem az illatát.
Ismét egy makrobiotikus alaprecepthez nyúltam, ugyanis tojás nélkül is lehet piskótát készíteni. Nagyjából hasonlított is a piskótára és hasonlóan puha, könnyed tésztát kaptam.



Hozzávalók:
30 dkg teljeskiőrlésű búzaliszt
10 dkg rizsszirup
4-5 evőkanál olaj
1 maréknyi mazsola
1 kiskanál szódabikarbóna
1. Valamennyi hozzávalót dolgozzuk össze egy nagy keverőtálban.
2. Öntsük kapcsos tortaformába a masszát és előmelegített sütőben süssük meg a pitét 25 perc alatt.
3. Kínáljuk házi szilvalekvárral vagy friss idénygyümölccsel a süteményt.


Ildi :-)


2010. március

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése